|
Post by nanoshells on Feb 12, 2012 13:40:06 GMT -5
Oh hai!
Jeg er frk. nanoshells, og jeg er online rollespiller.. Men det er vist også der mine forfatterevner ender, så bær over med mig! Jeg er mere til at designe (jeg er nemlig ved at uddanne mig til... wait for it... mediegrafiker).
Så de grafiske boards kommer nok ikke til at slippe for mig, men det håber jeg i kan leve med. Så grafisk hjælp står jeg til rådighed med (bare ikke i GIMP, for det program er jeg ikke på talefod med!). Derudover kan jeg også smide et par gode råd med om typografi, hvis det kan bruges, eller illustrationer og vektorgrafik (:
Jeg er mest kendt under navnene, nanoshells, Victoria og Marie, så undskyld hvis jeg reagere på en af sidstnævnte, når det ikke er mig der tales om/med! Pt. har jeg æren af at være admin på Raging Bloodlines, mens jeg passer min praktik som mediegrafiker. Well, that's all I have to say at the moment.. So long kiddies <3
nanoshells out
|
|
|
Post by =Regnar on Feb 12, 2012 13:43:34 GMT -5
Velkommen til nanoshell også kendt som Victoria og Marie! Fedt at have en grafiker om bord, jeg håber at kunne se noget at dit work under design, billeder eller skin eller hvor du nu lægger det hen!
|
|