|
Hola!
Feb 13, 2012 4:51:34 GMT -5
Post by =Mariah on Feb 13, 2012 4:51:34 GMT -5
Hola! Mit navn herinde er Mariah, og normalt går jeg under et andet navn, men jeg vil gerne lige prøve noget andet, og har derfor valgt at holde mig lidt i baggrunden, og går derfor under et andet navn. Jeg har dog min gang på en hel masse sider, jeg har været admin på en del sider, og ellers er jeg medlem af en helt masse sider. Jeg elsker at spille rollespil, og i det hele taget det med at skrive fra fantasien. Jeg er ikke helt så god til det med koder, da jeg hurtigt bliver uvenner med dem, så jeg vil primært holde mig til forfatterhjørnet, da jeg ligesom føler at jeg hører hjemme der. Jeg er admin her, så hvis der er noget, så send en pm! - Jeg kan dog sige med det samme, at hvis det er noget med koder, så henviser jeg til Regnar, da hun ligesom ved mere end jeg gør.
Jeg er selv ved at skrive en bog - det går dog ikke helt så stærkt. Jeg skriver kun når jeg sådan.. har tid. Men det går da fremad! Jeg er 19 år, og skal gerne flytte til Århus her til sommer, hvor jeg skal på Kina Studier på universitetet!
|
|