Post by Magnifique on Feb 20, 2012 12:09:50 GMT -5
Navn: Cicatrix Meum
Link til siden: Clicky
Kategori og genre: Fanbased, urban.
Link til admin: Administrator
Kontakt til admin: Privat besked.
Aktivitet: Få medlemmer, relativt højt aktivitet.
Sværhedsgrad: Helst +200, men intet krav.
Rating: +13 år.
[/justify]
Link til siden: Clicky
Kategori og genre: Fanbased, urban.
Link til admin: Administrator
Kontakt til admin: Privat besked.
Aktivitet: Få medlemmer, relativt højt aktivitet.
Sværhedsgrad: Helst +200, men intet krav.
Rating: +13 år.
CICATRIX MEUM
GCTV News den 16. oktober 2011 klokken 19:37:
"Hvem er jeg? – Mit navn er Black Mask. Hvad jeg er? Det er ganske simpelt: jeg er den nye, ubestridte, absolutte crime lord af Gotham City. Jeg er alt denne by fortjener – og mere. Jeg er det mørke der fylder hvert eneste hjerte, af hver eneste levende sjæl i denne lille beskidte by. Dette inkluderende den mørkeste, og mest syge sjæl af dem alle. Jeg tror I ved hvad jeg taler om, hvem jeg taler om. I årevis, er alle i Gotham blevet terroriseret af det syge, psykopatiske halloween misfoster, med hans latterlige flagermuse-tights og kappe. I navn af hans selv-proklamerede ”krig imod kriminalitet” har denne psykopat banket, tortureret og invalideret utallige individer. Jeg mener – undskyld mig? Så det er ikke kriminalitet når en maskeret selvtægtmand brutalt overfalder en ”mistænkt” indbrudstyv eller narkoman? Lad os ikke snyde os selv, folkens. Batman er ikke anderledes fra Scarecrow eller Joker, eller mig selv. Manden er en trussel; en pestilens. Han er en farlig kriminel. Værst af alt, han synes at byen tilhører ham! I så fald, er jeg er her til at fortælle dig Batman—Gotham er ikke længere din by. Fra og med i aften, tilhører denne by mig. Jeg har hidkaldt enhver kriminel i Gotham til at vidne slutningen på en æra og opkomsten af en ny magt i Gotham City."
Prøvelserne har været mange og hurtige for denne ruin af en by. Bruce Wayne, en mand med en vision en mand med et inderligt ønske om hævn og gode tider, om forandring og lysere dage har draget denne sjælløse metropol i fordærv. Han ville danne et forbillede, inspirere byens borgere til, at kæmpe tilbage mod korruptionen via alteregoet Batman. Aldrig have han forestillet sig, at det skulle gå således. Efter galningen kun kendt som the Joker skubbede Gothams bedste og eneste håb, statsadvokat Harvey Dent, ud over kanten har intet været det samme. Batman, der før var et tegn på tryghed blev drevet i skul og har været tvunget til at gå meget stille med dørene. Mens denne fokuserede på Joker, har en mand ved navn Roman Sionis gjort sit for at få mafiaen i spil igen, og hvor har han været succesfuld. Gothams mørke ridder var desværre ikke den eneste inspirations kilde til byens borgere. Efter terrorangrebet imod byens indbyggere, synes kriminaliteten at have vokset stødt. Flere og flere ondskabsfulde ansigter har vist sig fra byens mørke og har trådt med på galskaben og kaosset stier, for at ødelægge den orden Batman har kæmpet for at vedligeholde. Korruptionen har nået hjertet af Gotham og har fået sit tag om borgmesterposten, i form af den korrupte Jonathan Murphy. Alt er forandret. Med kommissær James Gordon suspenderet er politiet sat ud af spil, har et nyt rædselsregime nu fået et jerngreb om den forfaldne by. Batman er tvunget ud af sit skjul i skyggerne, men denne gang er han ikke alene om kampen.
Flere og flere maskerede amatører er dukket op i byens gader og trods størstedelen af dem hurtigt er blevet stoppet af ordensmagten, er der stadig de få der er dygtige, snedige eller heldige nok til, at slippe igennem nettet. Frygten presser sig på hos indbyggerne, der frygter at dette blot vil provokere den allerede omfangsrige kriminalitet, men der lader ikke til, at være meget ordensmagten kan stille op imod dette, trods alle men er taget i brug.
[/justify]