Post by =Regnar on Feb 20, 2012 12:43:56 GMT -5
Hej allesammen,
Jeg har nogle beskeder, som jeg håber I alle vil læse. Det er vigtigt for mig at påpege nogle ting omkring Skriblerier og vores reklame-system. Der har åbenbart været noget forvirring omkring hvordan man poster reklamer herinde og hvordan det hele foregår, så nu vil jeg forsøge at forklare det bedst muligt, og på en så pædagoisk måde som det er mig muligt.
- Billed-reklamer er no-go
[/li][li]Copy-paste reklamer er no-go[/u] - Denne regel er meget ligesom den ovenstående. Vi vil gerne have at folk skriver en PERSONLIG reklame på siden. Tænk på det sådan her: folk har set din reklame overalt allerede, men på denne side har du chancen for at fange dem på en anden måde, så de brugere der før så på din "normale" reklame, nu får en mulighed for at læse nogle konkrete fakta om siden. Måske fanger det dem?
[/li][li] Du behøver ikke have et mini-banner for at være med i "årets RPG"-afstemningen - bare du har et billede, så skal vi nok lave mini-banneret!
[/li][/ul]
Vi forbeholder os retten til at fjerne reklamer, som vi ikke føler passer ind på Skriblerier. Altså billed-reklamer eller copy-paste reklamer. Enten bliver de fjernet helt, ellers bliver de rykket til en "blandet"-kategori.
[/blockquote][/justify]