|
Post by Magnifique on Feb 20, 2012 14:22:33 GMT -5
INTORDUCING; Som enhver med bare en smule mellem ørerne nok har gættet, er mit navn ikke Magnifique. Det er, i stedet, resultatet af momenter narcissisme og en nærliggende fransk bog. Det er dog, alligevel, et af de navne jeg bruger oftest på sider som denne. Jeg er derudover kendt som Charlie, og har gået under det navn i snart fem års tid, til trods for, at jeg ikke kan holde det ud. Så smart er jeg nemlig. Jeg er, i øjeblikket, atten år gammel og bor i en lille lejlighed, for mig selv, i Vejle.De af jer, der kender mig ved, at jeg har en tendens til, at være online på de mest ugudelige tidspunkter, hvilket, i bund og grund, er fordi, jeg ikke har ret meget, at lave. Jeg studerer ikke, jeg arbejder ikke og er egentligt bare en byrde for samfundet (som tingene står nu), så det er jo meget skønt.
For at være helt ærlig, har jeg ingen ide om hvornår jeg startede på tekstbaseret rollespil, men jeg kan dog huske, at min første karakter blev lavet på Krystallandet. Jeg er ikke super habil til det med fantasy, så det blev aldrig til noget. Derefter kom Potter-boardet Ridikulus, og efter det mener jeg nok, at jeg lavede en grusom joke på et X-Men board. Gode tider. Det endte med, at jeg droppede rollespil i et års tid, og kom først rigtigt ind i kampen igen, da Ny Dag åbnede for tre års tid siden. Det er utvivlsomt også derfra de fleste kender mig fra, da jeg ikke rigtigt har været ret mange andre steder. I øjeblikket har jeg kun karakterer på netop Ny Dag, samt Illuminated og mit eget board, Cicatrix Meum. Jeg siger ”mit eget board” men hvis jeg skal være helt ærlig, var jeg ikke engang en del, af det oprindelige team bag CM. Jeg var dog så heldig, at blive inviteret ind i varmen af min fantastiske co-admin Rebecca, og nu er det blevet vores lille bundle of joy. Sådan virkelig. Cicatrix har været et af de projekter jeg har hygget mig mest med. Alt fra plot til skin har været en drøm, at arbejde med og lige meget hvad, kunne jeg aldrig finde på, at vrage det board (her kommer narcissismen igen). I just love it so <3
|
|
|
Post by =Regnar on Feb 20, 2012 14:58:37 GMT -5
Velkommen til, Magnifique!
|
|