|
Post by Magnifique on Feb 20, 2012 14:22:33 GMT -5
INTORDUCING; Som enhver med bare en smule mellem ørerne nok har gættet, er mit navn ikke Magnifique. Det er, i stedet, resultatet af momenter narcissisme og en nærliggende fransk bog. Det er dog, alligevel, et af de navne jeg bruger oftest på sider som denne. Jeg er derudover kendt som Charlie, og har gået under det navn i snart fem års tid, til trods for, at jeg ikke kan holde det ud. Så smart er jeg nemlig. Jeg er, i øjeblikket, atten år gammel og bor i en lille lejlighed, for mig selv, i Vejle.De af jer, der kender mig ved, at jeg har en tendens til, at være online på de mest ugudelige tidspunkter, hvilket, i bund og grund, er fordi, jeg ikke har ret meget, at lave. Jeg studerer ikke, jeg arbejder ikke og er egentligt bare en byrde for samfundet (som tingene står nu), så det er jo meget skønt.