|
Post by =Regnar on Feb 22, 2012 6:23:10 GMT -5
Hej allesammen,
Jeg ved det nok er meget at bede om, men jeg vil alligevel vove: Skriblerier har endnu ikke mange medlemmer, men får dagligt en masse besøgende. Jeg vil dog bede jer alle om at sprede budskabet om vores eksistens på alle de sider, I nu kan komme til at gøre det på. Det er ikke en ordre (selvfølgelig ikke!), knap nok en opfordring, men snarere en beden fra min side. Jeg vil gerne dele siden med så mange som muligt, så hvis I føler for det, så ville det betyde meget for mig, hvis I ville fortælle jeres venner og bekendte om siden - ikke nødvendigvis smide reklamer op eller andet, men blot fortælle folk om den. Det behøver ikke være store ord og lange reklamer, måske blot et "hey, har du egentlig brug for kodehjælp?" eller "kunne det ikke være smart at smide en reklame herinde?". Det er op til jer. Hvis alle delte siden med folk, som de tænkte kunne være interesserede, så ville jeg være yderst taknemmelig. Jeg mener ikke at denne hjælpe-side bør forblive skjult og ukendt til evig tid.
Mange tak på forhånd!
Regnar
|
|
|
Post by =Mariah on Feb 22, 2012 6:29:18 GMT -5
Jeg vil gerne være med til at opfordre folk til dette! Selv har jeg været ude og smide reklamer rundt, på mange forskellige sider, men jeg kan jo ikke komme overalt.. så god er jeg ikke xD
|
|